De'Longhi EC330S Pump-Driven Espresso Maker rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EC330S Pump-Driven Espresso Maker rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Suusje77 06-05-2015

Heel tevreden met dit apparaat. Gekocht bij een outlet voor 175 euro. Mooi compact design. Ik heb er wel een tamper bij gekocht (52mm!), want de tamper die aan het apparaat vast zit vind ik heel onhandig. 52mm is overigens geen gangbare maat, dus moeilijk te vinden. Met zelf gemalen bonen maak ik heerlijke espresso of lungo met een mooie crèmelaag. Espressopads gebruik ik als ik weinig tijd heb (minder schoon te maken), maar het zelf malen en tampen vind ik toch wel lekkerder (en goedkoper). Het apparaat trilt wel wat, waardoor de kopjes verschuiven en deze moet je dus vast houden! Het opschuimen van melk gaat heel goed, maar de stoompijp zit wat laag en schiet steeds terug, waardoor het kannetje er niet makkelijk onder past en de draaiknop voor het stomen wordt heet. Wel makkelijk schoon te maken. Na het opschuimen moet de boiler wel eerst weer iets afkoelen, voordat je weer espresso maakt. Daar moet je wel rekening mee houden. Ik gebruik de Severin KM3873 om de bonen te malen. Prima combi voor een prima prijs.

Evelien4444 10-06-2014

Wij waren opzoek naar een espressomachine zonder poespas en dat is deze DeLonghi EC330S echt wel. We malen zelf de koffie en de espressomachine doet de rest. Wat voor ons een voordeel is, is dat je zelf kunt bepalen hoeveel koffie je in je kopje wilt (apparaat stop niet vanzelf). Melk opschuimen gaat ook prima. Dit apparaat hebben wij bij de keukenwinkelinvinkel.nl gekocht voor € 75,00. Al met al absoluut geen miskoop geweest.

Arne Eindhoven 12-11-2012

We zijn zeer tevreden over het apparaat en de service. na een kwartaal begon het apparaat zijn druk te verliezen. We gebruiken Pads. Dan moet je over de drempel om hem weg te brengen. Toen we eenmaal zover waren en het apparaat weer werkend terug kregen volgens alle afspraken en binnen de garantie waren we helemaal blij. Kortom, goed apparaat!
Lekker hete koffie, goed schuimlaagje, zowel pads als espressokoffie. goed schoon te houden. Top!

L. de Boer 12-11-2008

Wij zijn sinds enkele dagen in het bezit van de Delonghi EC 330 S . De espresso is goed van smaak. Maar als wij 2 tegelijk willen maken, loopt steeds 1 kopje sneller vol als het andere. Alles al bekeken en schoon gemaakt. Geen idee waar het aan ligt.
Melkschuimen met pijpje is handigheid die wij niet goed onder de knie krijgen. Gewoon ouderwets met de hand met de melkoopschuimer dan maar.
Koffie is wel lekker heet, maar achteraf had een 1 kops espresso zonder stoompijpje het voor ons ook goed gedaan.

Alfred H 14-04-2008

Goed apparaat voor dit geld. Zet lekkere koffie, zowel met losse koffie als pads. Snel opgewarmd na inschakelen en makkelijk schoon te houden. Ziet er ook nog best knap uit.

Ook het stoomtuitje werkt goed. Wel goed schoonmaken naderhand, maar dat moet bij elk apparaat...

2 kleine minpuntjes:
- hij rammelt behoorlijk, dus altijd even de hand erop houden.
- de koffie houder is niet helmaal recht in het apparaat te draaien.

Beiden doen echter aan de werking en smaak niets af.